duminică, 18 noiembrie 2018

Ninsoare cu Lună


 
 
 
Când tihna s-adună

Cu vremea în cale

Din floarea de Lună

Vin dalbe petale.

 

Iar noaptea în gene

Visările-și strânge-n

Plutire de pene

Și lacrimi de înger.

 

Din stele cad șoapte

În raze tivite

Din noapte, prin noapte

Cu-argint potrivite.

 

În plasa tăcerii

Se prinseră-n fire

Plăcere vederii

Și-n suflet albire.

 

S-așează pe față

Ușoară răcoare

Și-un basm se înalță

Din timp în ninsoare.

 

Se-ncurcă cu fulgii

Din roiuri plăpânde

În mine ajunge

Și-n duh ca în gând e.

 

Aș vrea a-i propune

Vorbire divină,

Dar prea e minune

Ninsoarea-n lumină.

 

Eu singur poveste

Mă simt fără zise,

Iar viața îmi este

În pace și vise.

Victor Bragagiu

2 comentarii:

  1. Nu vreau să tulbur atâta frumuseţe şi pace. Mă-nclin şi respir POEZIE!

    ...în primă noapte ninsă
    cu mine adormind
    între-anotimpuri prinsă
    doar vise adiind...

    aDa nemescu mulţumeşte

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am bucurat îndoit - când s-a născut Poezia și când un om frumos a ales Frumusețea. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere