luni, 30 aprilie 2018

În serile de asfințit


 
 
 
În serile de asfinţit

De ziuă străvezie

Vecia mi s-a pogorât

Sau eu - în veșnicie!

 

Pe treptele-n culori de-amurg

În mine cer se lasă

Ori că eu sufletu-mi parcurg

Spre bolta luminoasă.

 

O legătură s-a produs

Şi o unire-n prinderi –

Acolo ziua a apus,

Un dor aici s-aprinde.

 

Înţelegându-mă că sânt

Uimit de întâmplate

Seara-nfloreşte pe pământ

Simţiri de nestemate.

 

Cătam în juru-mi  însetat

Frumosul în dorinţă

În inimă când am aflat

Cuvinte de Credinţă.

 

Care îmi spun ceea ce ştiu

În spirit şi în cuget,

Însă nu pot să le descriu

Din timpul care curge.

 

Le-mbrăţişez cu mult  mai mult

În cânt de rugăciune

Şi le-nţeleg, şi le ascult,

Şi nu cred în minune.

 

Pe unduirea de pe cer

Zboară ca vise ele...

Ca un răspuns dintr-un mister

Sus fremătară  stele.

 

Încerc naiv să le citesc

Cu gândul şi privirea

Că-n mugurul meu omenesc

Zâmbi Dumnezeirea.

Victor Bragagiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu