duminică, 26 martie 2017

Balta


 
 
 
În miroznele de noapte

Liniștirea vrea să-ncapă

Precum unduiri de șoapte

Se preling pe-unde de apă.

 

Iar alături se înnoadă

Fremătările de sălcii

În curbura de arcadă

Și-n întinsul lin al păcii.

 

Curg miresmele de stele

Pe-aerul vâscos de miere

Cu un vag de acuarele

Și parfum de conifere.

 

Luna fața sa domoală

Și-o tot tremură pe baltă

Unde o tihnire goală

Stă sfioasă și înaltă.

 

Adierile încurcă

Fire gingașe, senine

De la caierul din furcă

Zâna nopții care-o ține.

 

Iz de flori deabia deschise

Se-mpleti c-un val de stufuri

Cu zefire imprecise

Și ecouri de nădufuri.

 

O-așteptare parcă-n viață

Ar dori să îmi arate

Simpitatea cum măreață

Poate fi-n imensitate.

 

Și o vreme-obișnuită

Că eu n-aș lua-o-n seamă

Înspre-o cale infinită

Din banalități mă cheamă.

 

Nu mă-ndrept după visare

Să-mi propună vreo poveste:

Larg mi-i că în piept mă doare

În firescul care este.

Victor Bragagiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu